Firma Szkoleniowa Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring > Szkolenia > Relacje z klientami


SZKOLENIE 

JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM


Głównym celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom szkolenia, jak ważne jest wypracowanie poprawnych relacji z klientem oraz określenie czynników wpływających na wypracowanie wzajemnej współpracy. 

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. 

METODY PRACY:

  • gra symulacyjna,
  • case study,
  • grupowe ćwiczenia warsztatowe,
  • dyskusje,
  • mini wykład.


Dzięki szkoleniu JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM:

  • dowiesz się, jak utrzymać dobre relacje z klientem,
  • nauczysz się, w jaki sposób możesz budować lojalność klientów.  


PROGRAM SZKOLENIA

  1. Istota lojalności i budowania lojalności z klientami.
  2. Różnice pomiędzy koncepcjami marketingu tradycyjnego i relacyjnego -wybrane aspekty.
  3. Strategia zorientowana na klienta.
  4. Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność.
  5. Zarządzanie klientami. 
  6. Pracownicy a lojalność klienta.
  7. Sposoby budowania lojalności klientów.
  8. Rola działań promocyjnych oraz produktów markowych w budowaniu lojalności klienta.
  9. Działania z zakresu budowania trwałych relacji realizowane przez badane przedsiębiorstwo (przykładowe Case Study).
  10. Narzędzia kreowania lojalności(CRM) – przykłady .
  11. Budowanie programu lojalnościowego – praca w grupach.


MIEJSCE

  • szkolenie otwarte: Olivia Business Centre, Gdańsk, al. Grunwaldzka 472
  • szkolenie zamknięte: w Państwa firmie / poza firmą

TERMIN

  • szkolenie otwarte: 12-13 czerwca 2018 r. (9:00 -17:00)
  • szkolenie zamknięte: wspólnie z Państwem ustalimy dogodny termin szkolenia

CENA 

  • szkolenie otwarte: 1 490 zł   
  • szkolenie zamknięte: cena szkolenia zamkniętego ustalana jest indywidualnie. Uzależniona jest od ilości osób biorących udział w szkoleniu, a także od miejsca, w którym będzie prowadzone szkolenie.

CENA SZKOLENIA OTWARTEGO OBEJMUJE:

  • udział w szkoleniu, 
  • komplet materiałów szkoleniowych,
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
  • catering (lunch oraz całodzienne przerwy kawowe). 

ZGŁOSZENIA

DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!

Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:


FIRMY

O wysłanie na: biuro@profesjonalnytutoring.pl danych do wystawienia faktury pro forma. 

W tytule maila proszę wpisać: JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM


OSOBY PRYWATNE

O wpłatę na konto: Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring

95 1140 2004 0000 3502 7623 4426

tytuł przelewu: JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM

następnie wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres:biuro@profesjonalnytutoring.pl 

w tytule @ proszę wpisać: JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM


KONTAKT

biuro@profesjonalnytutoring.pl

  501 605 240