Firma Szkoleniowa Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring> Szkolenia otwarte > Profesjonalna obsługa klienta
SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA
Firma Szkoleniowa Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring> Szkolenia otwarte > Profesjonalna obsługa klienta
SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA
SZKOLENIE
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Aktywny warsztat szkoleniowy rozwijający kompetencje w komunikacji z klientem, ukierunkowany na zwiększenie efektywności i eliminowanie trudnych sytuacji.
Uczestnicy szkolenia nabędą praktyczną wiedzę i podniosą swoje umiejętności, które wpłyną na większą wydajność, pogłębienie relacji z klientem, a przede wszystkim pomogą budować profesjonalny wizerunek firmy.
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.
CEL SZKOLENIA
Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia profesjonalnej obsługi klienta, zbudowanie ich lojalności oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Dzięki szkoleniu PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA uczestnicy:
PROGRAM SZKOLENIA
POSTRZEGANIE FIRMY/DORADCY PRZEZ KLIENTA
SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM
MIEJSCE
TERMIN
CENA
CENA SZKOLENIA OTWARTEGO OBEJMUJE:
ZGŁOSZENIA
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.
Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:
FIRMY
O wysłanie na: biuro@profesjonalnytutoring.pl danych do wystawienia faktury pro forma.
W tytule maila proszę wpisać: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
OSOBY PRYWATNE
O wpłatę na konto:Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring
95 1140 2004 0000 3502 7623 4426
tytuł przelewu: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
następnie wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres:biuro@profesjonalnytutoring.pl
w tytule @ proszę wpisać: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
KONTAKT
biuro@profesjonalnytutoring.pl