Firma Szkoleniowa Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring> Szkolenia otwarte Profesjonalna obsługa klienta

SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA


SZKOLENIE

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA


Aktywny warsztat szkoleniowy rozwijający kompetencje w komunikacji z klientem, ukierunkowany na zwiększenie efektywności i eliminowanie trudnych sytuacji. 

Uczestnicy szkolenia nabędą  praktyczną wiedzę i podniosą swoje umiejętności, które wpłyną na większą wydajność, pogłębienie relacji z klientem, a przede wszystkim pomogą budować profesjonalny wizerunek firmy.

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.


CEL SZKOLENIA

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia profesjonalnej obsługi klienta, zbudowanie ich lojalności oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.


Dzięki szkoleniu PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA uczestnicy:

  • otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną obsługę klienta,
  • nauczą się, w jaki sposób  zbudować lojalność klienta,
  • dowiedzą się jak zdobywać informacje od drugiej strony i jak z nimi pracować,
  • poznają najskuteczniejsze techniki wykorzystywane w komunikacji z klientami, również radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.

PROGRAM SZKOLENIA

POSTRZEGANIE FIRMY/DORADCY PRZEZ KLIENTA

  • Zasada SUPER
  • Na co zwracają uwagę klienci?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Efektywne słuchanie.
  • Informacja - zdobywanie i jej przetwarzanie
  • Bariery i przeszkody w komunikacji.
  • Zasady skutecznej komunikacji w obsłudze klienta.

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Utrzymanie klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności.

PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Schemat radzenia sobie z trudnym klientem.
  • Trudny klient, czyli kto?
  • Fazy wychodzenia z trudnych sytuacji.


MIEJSCE

  • szkolenie otwarte: Olivia Business Centre, Gdańsk, al. Grunwaldzka 472
  • szkolenie zamknięte: w Państwa firmie / poza firmą

TERMIN

  • szkolenie otwarte: 14 marca 2018 r.  9:00 -17:00
  • szkolenie zamknięte: w wybranym przez Państwa terminie

CENA

  • szkolenie otwarte:  590 zł
  • szkolenie zamknięte: cena szkolenia zamkniętego ustalana jest indywidualnie. Uzależniona jest od ilości osób biorących udział w szkoleniu, a także od miejsca, w którym będzie prowadzone szkolenie.

  • CENA SZKOLENIA OTWARTEGO OBEJMUJE:

    • udział w szkoleniu,
    • komplet materiałów dydaktycznych,
    • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
    • catering (lunch oraz przerwy kawowe). 

ZGŁOSZENIA

DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!

Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:

FIRMY

O wysłanie na: biuro@profesjonalnytutoring.pl danych do wystawienia faktury pro forma. 

W tytule maila proszę wpisać: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

OSOBY PRYWATNE

O wpłatę na konto:Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring

95 1140 2004 0000 3502 7623 4426

tytuł przelewu: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

następnie wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres:biuro@profesjonalnytutoring.pl 

w tytule @ proszę wpisać: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA


KONTAKT

biuro@profesjonalnytutoring.pl

  501 605 240