Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring > Szkolenia z komunikacji

SZKOLENIA Z KOMPETENCJI OSOBISTYCH I INTERPERSONALNYCH

Zapraszamy do za zapoznania się z naszą ofertą skutecznych szkoleń z kompetencji osobistych i interpersonalnych.


DBAMY O ROZWÓJ NASZYCH KLIENTÓW

Szkolenia są szyte na miarę i są dostosowane do indywidualnych potrzeb i profilu działalności naszych Klientów.


Z przyjemnością przygotujemy ofertę dopasowaną do Państwa wymagań.

Zapraszamy do kontaktu:

 501 605 240

 biuro@profesjonalnytutoring.pl


Oferta została specjalnie przygotowana dla wszystkich, którzy chcą inwestować w rozwój kompetencji osobistych i interpersonalnych. Szkolenia te podnoszą skuteczność osobistą w pracy i w życiu prywatnym.

Kompetencje osobiste stanowią fundament osobowości, są potencjałem każdego człowieka. Kompetencjami osobistymi są te umiejętności, wzorce zachowań, zasoby wiedzy, które pozwalają nam na najefektywniejsze zarządzanie sobą, pozwalają wykorzystać zdobyte kwalifikacje oraz wiedzę zarówno specjalistyczną, jak i ogólną, doświadczenie oraz zdolności osobiste.

Umiejętności interpersonalne należą do grupy kompetencji miękkich, psychospołecznych, są kluczowym elementem kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną.


NASZE SZKOLENIA SĄ SKUTECZNE I DOPASOWANE DO POTRZEB NASZYCH KLIENTÓW

✔ UCZYMY PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI

✔ KORZYSTAMY Z NOWOCZESNYCH I SKUTECZNYCH METOD SZKOLENIOWYCH

✔ EFEKTYWNIE WYKORZYSTUJEMY CZAS SZKOLENIA


GWARANTUJEMY:

✔ PROFESJONALNĄ KADRĘ TRENERÓW  (WIEDZA + DOŚWIADCZENIE + PASJA)

✔ DOSKONAŁĄ ORGANIZACJĘ


Przedstawiamy propozycję tematów, które odpowiadają na najczęściej pojawiające się potrzeby szkoleniowe w zakresie kompetencji osobistych i interpersonalnych:

  • Asertywność
  • Autoprezentacja
  • Efektywne zarządzanie czasem
  • Etykieta w biznesie
  • Indywidualny plan działania
  • Ja w zespole – czyli jak kształtować współpracę w zespole
  • Komunikacja interpersonalna
  • Konflikt-geneza i sposoby rozwiązywania
  • Kreatywne myślenie
  • Kreowanie własnego wizerunku – czyli jak zrobić dobre wrażenie
  • Motywacja i automotywacja
  • Mowa ciała
  • Poczucie własnej wartości
  • Radzenie sobie ze stresem
  • STRUCTOGRAM® (klucz do poznania sebie) - analiza biostrukturalna
  • TRIOGRAM ® (klucz do poznania innych)
  • Twórcze rozwiazywanie problemów
  • Trening rozwoju osobistego
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
  • Wywieranie wpływu w kontaktach osobistych
  • Zaprojektuj swoją karierę
  • Zmiany, zmiany – czyli jak odnaleźć się w świecie ulegającym ciągłym zmianom


Najbardziej popularne są szkolenia z komunikacji. Komunikacja to najważniejszy element rozwoju. Zdolność do skutecznego porozumiewania się decyduje o naszej pozycji, osiągniętym sukcesie czy perspektywach, jakie przed nami stoją.

Dobra komunikacja to wartość cenniejsza niż wiedza czy inteligencja. W związku z powyższym większość szkoleń opartych na ćwiczeniu kompetencji miękkich jest oparta właśnie o trening komunikacji interpersonalnej.

Szkolenia z komunikacji dotyczą takich zagadnień jak umiejętność słuchania czy wczucia się w sytuację odbiorcy. Za główny cel stawiają zdolność do nawiązania i podtrzymania kontaktu, nastawienie do klientów a przez to także naukę pracy w grupie. Te aspekty niewątpliwie przełożą się na rozwój nowoczesnej firmy opartej na kompetencjach społecznych. Zespół naszych trenerów efektywnie przeprowadzi szkolenia z komunikacji, które skoncentrują się na budowaniu relacji z innymi ludźmi. Równie mocno skoncentrujemy się na ćwiczeniu komunikacji niewerbalnej, zdolności do kierowania rozmową. Równie istotnym zagadnieniem będzie ćwiczenie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, wyrażanie i odbiór emocji. Inwestycja w szkolenie to inwestycja w rozwój firmy. Niewątpliwie relacje interpersonalne w pracy ulegną poprawie. Pracownicy będą potrafili ze sobą rozmawiać, a tym samym współpracować.

Bardzo ważnym elementem treningu będzie ćwiczenie umiejętność wydawania konkretnych poleceń i słuchania relacji zwrotnych. Nie osiągniemy tego bez poznania słabych i mocnych stron całego zespołu w zakresie komunikacji. Przez pracę nad technikami komunikacyjnymi osiągniemy skuteczność zarówno w biznesie, jak i w życiu osobistym. Nasi słuchacze na szkoleniach uczą się, jakie elementy są istotne podczas komunikacji. Będą zwracali uwagę na czytelny przekaz informacji i rzetelny odbiór komunikatów zarówno w sferze werbalnej, jak i niewerbalnej.

Poprzez wykorzystanie podstawowych narzędzi będą Państwo potrafili prowadzić konstruktywną dyskusję, moderować pracę zespołową, prowadzić trudne negocjacje nastawione na efekt, ale również na odbiorcę. Praktyczna wiedza i ćwiczenia ułatwią wykorzystać umiejętności komunikacyjne w praktyce.


Szkolenia otwarte 

to szkolenia prowadzone przez profesjonalnych trenerów, na które może zapisać się każdy. Zapraszamy pracowników firm, jak i Klientów indywidualnych. Prowadzimy szkolenia otwarte o tematyce ogólnej z zakresu doskonalenia komunikacji oraz innych kompetencji osobistych i interpersonalnych. Zajęcia realizowane są zgodnie ze stworzonym przez nas harmonogramem. Uczestnicy znajdą informacje o tematyce i terminach spotkań za pośrednictwem naszej strony internetowej.


Szkolenia zamknięte 

są to spotkania, które dostosowane są specjalnie do potrzeb danej firmy i realizowane na jej zamówienie. Najczęściej z takich zajęć korzystają firmy, które chcą one przeszkolić dużą liczbę osób w zakresie konkretnych umiejętności. Obecnie nasza firma prowadzi szkolenia zamknięte z komunikacji oraz inne szkolenia z kompetencji osobistych i ineerperosnlanych w kompleksowo wyposażonych salach usytuowanych w dogodnych lokalizacjach - na przykład w prestiżowym centrum biznesowym Olivia Business Centre w Gdańsku. Istnieje możliwość przeprowadzenia spotkań również w siedzibie Klienta. Tematy zajęć zamkniętych dobierane są indywidualnie do wymagań klientów.


Dlaczego warto nam zaufać? 

Zatrudniamy jedynie specjalistów z zakresu komunikacji szkoleń oraz samego sposobu prowadzenia warsztatów. Podczas ustalania programu i wymiaru czasowego zajęć przywiązujemy szczególną wagę do indywidualnych potrzeb Klientów. Zajęcia są bardzo dobrze zorganizowane, i to pod każdym względem. Ułatwia to uczestnikom przyswajanie wiedzy i wprowadza przyjazną atmosferę.

Nasi pracownicy to osoby otwarte i komunikatywne, które własną postawą zachęcają do zadawnią pytań i aktywnego uczestnictwa w zajęciach. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte - w przypadku tych drugich dokonujemy analizy konkretnego problemu lub sytuacji, która zaistniała w przedsiębiorstwie.


CENA

Ceny szkoleń otwartych znajdują się na stronie konkretnego szkolenia, lista szkoleń otwartych dostępna jest tutaj.

Cena szkolenia zamkniętego ustalana jest indywidualnie. Uzależniona jest od ilości osób biorących udział w szkoleniu, a także od miejsca, w którym będzie prowadzone szkolenie.