Jak budować trwałe relacje z klientem

jak budowac trwałe relacje z klientem

Głównym celem szkolenia JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM jest uświadomienie uczestnikom szkolenia, jak ważne jest wypracowanie poprawnych relacji z klientem oraz określenie czynników wpływających na wypracowanie wzajemnej współpracy. 

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej.

KORZYŚCI

Dzięki szkoleniu JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM:

  • dowiesz się, jak utrzymać dobre relacje z klientem,
  • nauczysz się, w jaki sposób możesz budować lojalność klientów.  

PROGRAM

  1. Istota lojalności i budowania lojalności z klientami.
  2. Różnice pomiędzy koncepcjami marketingu tradycyjnego i relacyjnego -wybrane aspekty.
  3. Strategia zorientowana na klienta.
  4. Czynniki neutralne oraz mające wpływ na lojalność.
  5. Zarządzanie klientami. 
  6. Pracownicy a lojalność klienta.
  7. Sposoby budowania lojalności klientów.
  8. Rola działań promocyjnych oraz produktów markowych w budowaniu lojalności klienta.
  9. Działania z zakresu budowania trwałych relacji realizowane przez badane przedsiębiorstwo (przykładowe Case Study).
  10. Narzędzia kreowania lojalności(CRM) – przykłady .
  11. Budowanie programu lojalnościowego – praca w grupach.

TERMIN

SZKOLENIE OTWARTE: 29-30 września 2020 r., w godz. 9:00-16:30

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: w dowolnie wybranym przez Państwa terminie 

MIEJSCE

SZKOLENIE OTWARTE: Olivia Business Centre, Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: w wybranym przez Państwa miejscu – u Państwa w siedzibie / po za siedzibą / wyjazdowe – polskie lub zagraniczne). 

CENA

SZKOLENIE OTWARTE:
1 250 zł
 + VAT 23% / 1 osoba

CENA WARSZTATÓW OBEJMUJE:

  • udział 1 osoby w warsztatach, 
  • komplet materiałów szkoleniowych (materiały dydaktyczne, teczka, notes, długopis),
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w warsztatach,
  • catering (lunch oraz całodzienne przerwy kawowe). 

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: Cena  ustalana jest indywidualnie. Obejmuje analizę potrzeb szkoleniowych a także indywidualnie przygotowany program. Cena uzależniona jest od ilości osób biorących udział w szkoleniu, a także od miejsca, w którym się odbędzie (u Państwa w siedzibie / po za siedzibą / wyjazdowe – polskie lub zagraniczne). 

ZGŁOSZENIA

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:

FIRMY
O wysłanie na: biuro@profesjonalnytutoring.pl danych do wystawienia faktury pro forma. W tytule maila proszę wpisać: JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM

OSOBY PRYWATNE
O wpłatę na konto:
Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring
95 1140 2004 0000 3502 7623 4426
tytuł przelewu: JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM
A następnie prosimy wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres: biuro@profesjonalnytutoring.pl 
W tytule @ proszę wpisać: JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM

KONTAKT

e-mail: biuro@profesjonalnytutoring.pl

tel.: 501 605 240

Brak możliwości komentowania.