Mistrz sprzedaży

mistrz sprzedaży

Aktywne warsztaty szkoleniowe MISTRZ SPRZEDAŻY rozwijają  kompetencje w sprzedaży, ukierunkowane są na zwiększenie efektywności w działaniach sprzedażowych. Uczestnicy szkolenia nabędą  praktyczną wiedzę i podniosą swoje umiejętności, które wpłyną na większą wydajność, pogłębienie relacji z klientem, a przede wszystkim pomogą zbudować profesjonalny wizerunek handlowca i więcej sprzedawać. 

KORZYŚCI

Dzięki szkoleniu MISTRZ SPRZEDAŻY uczestnicy:

  • zrozumieją strukturę i dynamikę procesu decyzji zakupowych,
  • otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną autoprezentację,
  • nauczą się, w jaki sposób przygotować się do prezentacji swojego produktu i firmy,
  • dowiedzą się jak zdobywać informacje od drugiej strony i jak je wykorzystywać,
  • poznają najskuteczniejsze techniki wykorzystywane w komunikacji z klientami,
  • nauczą się dobierać i świadomie stosować wybrane taktyki,
  • zaprojektują odpowiednie argumenty na obiekcje i zastrzeżenia,
  • nauczą się identyfikować potrzeby potencjalnych klientów.

CEL SZKOLENIA

Przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań  sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów.

PROGRAM

WIZERUNEK HANDLOWCA

  • Wizerunek profesjonalnego handlowca.
  • Na co zwracają uwagę klienci?
  • Komunikacja  werbalna i niewerbalna.

BADANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.
  • Motywacje zakupowe klientów.

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Informacja – zdobywanie i jej przetwarzanie.
  • Bariery i przeszkody w komunikacji.
  • Zasady skutecznej komunikacji w sprzedaży.

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

  • Zbudowanie wartości produktu w czasie prezentacji.
  • Przewagi konkurencyjne.
  • Model prezentacyjny: Potrzeba-Cecha-Korzyść

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW – TECHNIKI ELIMINACJI

  • Przyczyny odmowy klienta.
  • Eliminowanie zastrzeżeń klienta zanim się pojawią.
  • Techniki  reagowania na obiekcje.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA

  • Skłanianie klienta do podjęcia decyzji.
  • Błędy w zamykaniu rozmów.
  • Techniki zamykania sprzedaży.

TERMIN

SZKOLENIE OTWARTE: 17-18 września 2020 r., w godz. 9:00-16:30

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: w dowolnie wybranym przez Państwa terminie

MIEJSCE

SZKOLENIE OTWARTE: Olivia Business Centre, Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: w wybranym przez Państwa miejscu – u Państwa w siedzibie / po za siedzibą / wyjazdowe – polskie lub zagraniczne). 

CENA

SZKOLENIE OTWARTE:
1 250 zł
 + VAT 23% / 1 osoba

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • udział 1 osoby w szkoleniu, 
  • komplet materiałów szkoleniowych (materiały dydaktyczne, teczka, notes, długopis),
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
  • catering (lunch oraz całodzienne przerwy kawowe). 

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: Cena  ustalana jest indywidualnie. Obejmuje analizę potrzeb szkoleniowych a także indywidualnie przygotowany program. Cena uzależniona jest od ilości osób biorących udział w szkoleniu, a także od miejsca, w którym się odbędzie (u Państwa w siedzibie / po za siedzibą / wyjazdowe – polskie lub zagraniczne). 

ZGŁOSZENIA

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:

FIRMY
O wysłanie na: biuro@profesjonalnytutoring.pl danych do wystawienia faktury pro forma. W tytule maila proszę wpisać: MISTRZ SPRZEDAŻY

OSOBY PRYWATNE
O wpłatę na konto:
Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring
95 1140 2004 0000 3502 7623 4426
tytuł przelewu: MISTRZ SPRZEDAŻY
A następnie prosimy wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres: biuro@profesjonalnytutoring.pl 
W tytule @ proszę wpisać: MISTRZ SPRZEDAŻY

KONTAKT

e-mail: biuro@profesjonalnytutoring.pl

tel.: 501 605 240

Brak możliwości komentowania.