Profesjonalna obsługa klienta

profesjonalna obsługa klienta

Aktywny warsztat szkoleniowy PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA rozwija kompetencje w komunikacji z klientem, ukierunkowany na zwiększenie efektywności i eliminowanie trudnych sytuacji. 

Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczną wiedzę i podniosą swoje umiejętności, które wpłyną na większą wydajność, pogłębienie relacji z klientem, a przede wszystkim pomogą budować profesjonalny wizerunek firmy.

CEL SZKOLENIA

Przygotowanie uczestników do prowadzenia profesjonalnej obsługi klienta, zbudowanie ich lojalności oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

KORZYŚCI

Dzięki szkoleniu PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA uczestnicy:

  • otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną obsługę klienta,
  • nauczą się, w jaki sposób  zbudować lojalność klienta,
  • dowiedzą się jak zdobywać informacje od drugiej strony i jak z nimi pracować,
  • poznają najskuteczniejsze techniki wykorzystywane w komunikacji z klientami, również radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.

PROGRAM

POSTRZEGANIE FIRMY/DORADCY PRZEZ KLIENTA

  • Zasada SUPER
  • Na co zwracają uwagę klienci?

SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Efektywne słuchanie.
  • Informacja – zdobywanie i jej przetwarzanie
  • Bariery i przeszkody w komunikacji.
  • Zasady skutecznej komunikacji w obsłudze klienta.

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Utrzymanie klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności.

PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Schemat radzenia sobie z trudnym klientem.
  • Trudny klient, czyli kto?
  • Fazy wychodzenia z trudnych sytuacji.

TERMIN

SZKOLENIE OTWARTE: 17 września 2020 r., w godz. 9:00-16:30

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: w dowolnie wybranym przez Państwa terminie

MIEJSCE

SZKOLENIE OTWARTE: Olivia Business Centre, Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: w wybranym przez Państwa miejscu – u Państwa w siedzibie / po za siedzibą / wyjazdowe – polskie lub zagraniczne). 

CENA

SZKOLENIE OTWARTE:
710 zł
 + VAT 23% / 1 osoba

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • udział 1 osoby w szkoleniu, 
  • komplet materiałów szkoleniowych (materiały dydaktyczne, teczka, notes, długopis),
  • imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
  • catering (lunch oraz całodzienne przerwy kawowe). 

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE: Cena  ustalana jest indywidualnie. Obejmuje analizę potrzeb szkoleniowych a także indywidualnie przygotowany program. Cena uzależniona jest od ilości osób biorących udział w szkoleniu, a także od miejsca, w którym się odbędzie (u Państwa w siedzibie / po za siedzibą / wyjazdowe – polskie lub zagraniczne). 

ZGŁOSZENIA

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
Aby zagwarantować miejsce na szkoleniu prosimy:

FIRMY
O wysłanie na: biuro@profesjonalnytutoring.pl danych do wystawienia faktury pro forma. W tytule maila proszę wpisać: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

OSOBY PRYWATNE
O wpłatę na konto:
Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring
95 1140 2004 0000 3502 7623 4426
tytuł przelewu: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
A następnie prosimy wysłać swoje imię, nazwisko i nr telefonu na adres: biuro@profesjonalnytutoring.pl 
W tytule @ proszę wpisać: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTAEFEKTÓW

KONTAKT

e-mail: biuro@profesjonalnytutoring.pl

tel.: 501 605 240

Brak możliwości komentowania.