Szkolenia handlowe

szkolenia handlowe dla działów sprzedaży obsugi klienta marketingu

Zapraszamy do za zapoznania się z naszą ofertą skutecznych szkoleń handlowych dla działów: sprzedaży, obsługi klienta, marketingu.

DBAMY O ROZWÓJ NASZYCH KLIENTÓW

Szkolenia są szyte na miarę i są dostosowane do indywidualnych potrzeb i profilu działalności naszych Klientów.

Z przyjemnością przygotujemy ofertę dopasowaną do Państwa wymagań.

Zapraszamy do kontaktu:

 501 605 240

 biuro@profesjonalnytutoring.pl

Rozwój każdej firmy zależy od relacji z klientem.

Odpowiednie kompetencje i umiejętności handlowe pozwolą na osiąganie zadowalających efektów. Wierzymy, że w każdej firmie najważniejszy jest człowiek i jego rozwój, dlatego też proponowane szkolenia handlowe mają za zadanie przede wszystkim wyposażyć pracowników w odpowiednie narzędzia. Prowadzone przez naszych doświadczonych trenerów szkolenia są efektywne, doskonale zorganizowane i przede wszystkim przynoszą wymierne efekty poprzez zaangażowanie zarówno kadry, jak i uczestników.


NASZE SZKOLENIA SĄ SKUTECZNE I DOPASOWANE DO POTRZEB NASZYCH KLIENTÓW

✔ UCZYMY PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI

✔ KORZYSTAMY Z NOWOCZESNYCH I SKUTECZNYCH METOD SZKOLENIOWYCH

✔ EFEKTYWNIE WYKORZYSTUJEMY CZAS SZKOLENIA

GWARANTUJEMY:

✔ PROFESJONALNĄ KADRĘ TRENERÓW  (WIEDZA + DOŚWIADCZENIE + PASJA)

✔ DOSKONAŁĄ ORGANIZACJĘ


Przedstawiamy propozycję tematów, które odpowiadają na najczęściej pojawiające się potrzeby szkoleniowe w działach: sprzedaży, obsługi klienta, a także marketingu:

  • BUDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ
  • BUDOWANIE WARTOŚCI PRODUKTU/USŁUGI/FIRMY
  • EFEKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FINANSOWYCH
  • JAK SPRZEDAWAĆ, GDY NIKT NIE KUPUJE
  • JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA
  • LOJALNOŚĆ KONSUMENTA. JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTEM
  • MISTRZ SPRZEDAŻY
  • NEGOCJACJE HANDLOWE
  • OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I INNYCH URZĄDZEŃ SŁUŻĄCYCH DO SPRZEDAŻY
  • PODSTAWY E-MARKETINGU
  • PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM
  • PRAKTYCZNY MERCHANDISING I ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY (METODY I TECHNIKI)
  • PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
  • PRZYGOTOWANIE OFERTY HANDLOWEJ
  • PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
  • ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, SKARG I REKLAMACJI
  • SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z TRANSAKCJĄ SPRZEDAŻY. FAKTUROWANIE
  • SZTUKA PREZENTACJI TOWARU – MERCHANDISING
  • TECHNIKI SPRZEDAŻY
  • TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH I KOMUNIKACYJNYCH
  • UPSELLING I CROSSELLING
  • ZARZĄDZANIE PÓŁKĄ, ZNAKOWANIE PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, MERCHANDISING

Szkolenia otwarte z tematyki handlowej

może na nie zapisać się każdy, kto chce udoskonalić lub zdobyć umiejętności z zakresu związanego z handlem czy obsługą klienta. Ze szkoleń otwartych korzystają zarówno pracownicy firm, jak i Klienci indywidualni. Tematyka warsztatów porusza najważniejsze kwestie z tematyki handlowej – umiejętności negocjacji, sprzedaży, kontaktu z Klientami itp. Zajęcia odbywają się w doskonale wyposażonych salach w centrum biznesowym Olivia Business Centre w Gdańsku. Tematy i daty spotkań znaleźć można na stronie internetowej

Zamknięte szkolenia handlowe 

Prowadzone są na zamówienie danej firmy. Jest to usługa idealna dla wszystkich, którzy chcą przeszkolić większą liczbę pracowników na raz, w konkretnej tematyce. Zajęcia odbywają się w wybranych przez Klienta terminie i miejscu. Nasi trenerzy szkolą w całej Polsce, a także za granicą, co jest idealnym rozwiązaniem w przypadku wyjazdów integracyjno-szkoleniowych.


Dlaczego powinieneś wybrać właśnie nas? 

Przede wszystkim dlatego, ze zatrudniamy specjalistów z zakresu zarówno komunikacji, jak i handlu. Programy szkolenia układane są przez ekspertówna bazie doskonałej znajomości tematu. Podczas spotkań zamkniętych istnieje możliwość ich indywidualnego dopasowania do problemów spotykanych w danej firmie. Wyróżnia nas doskonała organizacja, dlatego mogą mieć Państwo pewność że pracownicy szybko przyswoją wiedzę i zdobędą nowe kwalifikacje – podczas zajęć zachęcamy do zadawania pytań i aktywnego uczestnictwa.

Oferta naszych szkoleń jest elastyczna i dostosowywana do konkretnych potrzeb naszych słuchaczy. Opiera się przede wszystkim na budowaniu strategii czy wartości danego produktu. Innym ważnym zagadnieniem jest utrzymywanie relacji z klientem oraz pozyskiwanie nowych odbiorców naszych usług. Szczególny nacisk położymy na sposoby komunikacji z odbiorcą trudnym czy roszczeniowym. W tym aspekcie ważne są umiejętności obsługi reklamacji, rozwiązywania problemów. Osobne szkolenia dotyczą strategii skutecznej sprzedaży, umiejętności negocjacji czy rozmów handlowych. Nauczymy również jak przygotować doskonałą ofertę handlową i ją zaprezentować.

Szkolenia handlowe to doskonała inwestycja w rozwój firmy. Jeśli masz konkretne oczekiwania i potrzeby, dostosujemy naszą ofertę do ciebie. Jeśli potrzebujesz pomocy, zdiagnozujemy problem i wskażemy Ci konkretne zagadnienia, którymi dobrze byłoby się zająć. Mając na uwadze dobro twojej firmy, profesjonalizm pracowników, nasz zapał i doskonałe umiejętności trenerskie, jesteśmy w stanie zmienić sposób myślenia o technikach sprzedażowych.

Po naszych szkoleniach szybko zauważą Państwo różnicę w sposobie funkcjonowania firmy, jak i konkretnych pracowników. Menadżerowie czy dyrektorzy organizującej szkolenie swoim pracownikom nie muszą się obawiać, że któraś z firmowych tajemnic ujrzy światło dzienne – dbamy o zachowanie bezpieczeństwa powierzonych nam informacji.


CENY SZKOLEŃ

Ceny szkoleń otwartych znajdują się na stronie konkretnego szkolenia, lista szkoleń otwartych dostępna jest tutaj.

Cena szkolenia zamkniętego ustalana jest indywidualnie. Uzależniona jest od ilości osób biorących udział w szkoleniu, a także od miejsca, w którym będzie prowadzone szkolenie.

Brak możliwości komentowania.